Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу, примусити
полюбити її - завдання кожного вчителя математики. Досвідчені вчителі створюють
на кожному уроці позитивний емоційний фон, настрій, який полегшує сприймання
будь-якого матеріалу. Уміння бачити цікаве й дивуватися приносить дітям
радість, породжує творчі поривання, розвиває уяву, що особливо важливо на
уроках математики. Таке вміння потрібно виховувати і розвивати в учнів
систематично як на уроках, так і в позакласній роботі з математики.
Позакласна робота має характер математичних розваг, ігор, змагань. Тут
широко використовують вправи і завдання у цікавій формі. Однак, стимулюючи
цікавість, треба пам'ятати, що вона цінна лише тоді, коли сприяє розумінню
математичної суті питання, уточненню і поглибленню знань з математики.
Позакласна робота сприяє поглибленню знань, яких набувають учні на уроках,
прищепленню навичок застосовувати ці знання на практиці, вихованню моральних
якостей: волі, наполегливості, критичного ставлення до виконаної роботи, а
також розвиває інтерес до вивчення предмету.
Перший, хто запропонував об’єднувати предмети у
групи за спільними ознаками, був відомий швейцарський математик — Леонард
Ейлер. Ці групи зображають у формі кругів та називають кругами Ейлера. Деякі види задач, які розв'язуються за допомогою кругів Ейлера дивіться тут....
Математичні ігри. Детальніше...
Логіка в задачах. Детальніше...
Тиждень математики та інформатики
1. Лінійка відкриття тижня математики2. Матеріали на оформлення стенду
3. План проведення Тижня
4. Симетрія в природі
5. Вікторина "Цікава інформатика"
6. Інформатики сміються
7. Компютерщики шутят
8. "Інтелект-колесо"
9. Вікторина "Відповідь шукай в наведеному тексті"
10.Турнір з математики та інформатики у 8 класах
11. Конкурс інтелектуалів
Немає коментарів:
Дописати коментар